Szukaj produktu
Producenci
Nasza oferta
Książki i pomoce edukacyjne
Bestsellery

Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Ewa Zielińska
Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu
- Jak świadomie je wychowywać i uczyć
brutto: 59.00 zł
Powiadom znajomego
Wydanie:
I
Rok wydania:
2012
ISBN:
978-83-61246-60-2
Liczba stron:
328
Rozmiar okładki:
22x25
Producent:
BLIŻEJ PRZEDSZKOLA
Opis produktu
W ostatnich latach nie ukazała się ani jedna publikacja metodyczna omawiająca kompleksowo problemy dwulatka w placówce wychowania przedszkolnego. Naprzeciw aktualnym potrzebom wychodzą niezmiennie prof. Edyta Gruszczyk-Kolczyńska i Ewa Zielińska, prezentując ponad 300-stronicową skarbnicę praktycznej wiedzy – podręcznik metodyczny Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć.Publikacja ta adresowana jest do nauczycieli i do rodziców, ponieważ bez wzajemnej współpracy trudno uzyskać dobre efekty wychowania i kształcenia dzieci. Jak przystało na podręcznik metodyczny, został do niego dodatkowo opracowany pakiet pomocy dydaktycznych – zabawek edukacyjnych: książka metodyczna przeznaczona jest dla nauczyciela, pakiety dla każdego dziecka z jego grupy. Dowiedz się więcej o pakiecie.
Podręcznik metodyczny Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć:
-
wykorzystuje obecny stan wiedzy o rozwoju psychoruchowym i procesie uczenia się dzieci w budowaniu modeli metodycznych w wychowaniu i kształceniu przedszkolaków;
- konkretyzuje ponadczasowe wartości pedagogiki przedszkolnej, z respektowaniem aktualnych regulacji prawnych działalności pedagogicznej wychowania przedszkolnego;
- uwzględnia zmiany w wychowaniu rodzinnym i oczekiwania rodziców przedszkolaków.
- o indywidualnych różnicach rozwoju psychoruchowego dzieci w drugim i trzecim roku
życia oraz oczekiwaniach, jakim muszą one sprostać, przekraczając próg przedszkola;
- o najważniejszych ustaleniach dotyczących wspomagania rozwoju umysłowego
i kształtowania ważnych umiejętności; poznasz także krótką charakterystykę procesu
uczenia się maluchów;
- o kształtowaniu się dziecięcej ciekawości, gdyż od niej zaczyna się proces uczenia;
- jak zorganizować zajęcia w grupach różnowiekowych;
- o zależnościach pomiędzy wychowaniem zamierzonym i niezamierzonym, a także o tym,
jak dzieci dowiadują się, co można, a czego nie można;
- jakie są sprawdzone sposoby kształtowania dziecięcych kompetencji, aby proces uczenia
się był zgodny z ich naturalnym rozwojem;
- o co zadbać, aby dzieci bawiły się mądrze i długo;
- o kształtowaniu czynności samoobsługowych z uwzględnieniem możliwości dzieci;
- o sposobach rozwijania sprawności ruchowej oraz dbałości o zdrowie maluchów;
- o wspomaganiu najmłodszych w skupianiu uwagi i organizowaniu aktywności, tak aby
lepiej radzili sobie w każdej sytuacji;
- o wspomaganiu w kształtowaniu umiejętności liczenia i rachowania – konkretne
wskazówki oraz przykłady zadań i zabaw;
- o sposobach wdrażania maluchów do słuchania muzyki, organizowania zabaw ruchowych
przy muzyce, śpiewania piosenek i muzykowania;
- o współdziałaniu starszych i młodszych dzieci w ćwiczeniach i zabawach prowadzonych
w konwencji Metody Ruchu Rozwijającego – przykłady wspólnych zajęć;
- o wspomaganiu w realizowaniu złożonych form działalności.
Brak opinii o tym produkcie
Dodaj swoją opinię